Achtung! Untuk Membaca Buku "Mengapa Kami Bantah PPSMI" secara PERCUMA!




Assalamualaikum...

Buat sahabat-sahabat yang ingin mencari penjelasan lanjut tentang bantahan terhadap PPSMI, bolehlah membaca Buku "Mengapa Kami Bantah PPSMI" karangan Prof. Emeritus Abdullah Hassan dan apa yang lebih menarik ia boleh dimuat turun secara PERCUMA! cuma apa yang perlu dilakukan, KLIK DISINI .

Selamat Membaca!

1 Comentário:

de sha said...

saya senagai generasi yang pertama yang menggunakan amalan ppsmi yang bermula dari tingkatan satu tak nampak masalah students belajar dalam sains dan matematik dalam bahasa inggeris...
yang saya tak puas hati kenapa orang yang tak merasai pengalaman yang kami hadapi bermula dengan kejutan lama kelamaan menjadi minat di uslkan untuk di mansuhkan...saya sokong jika ia di mansuhkan bila pembelajaran ini dilakukan oada sekolah rendah coz diorang tak dapat adapt benda ini secara drastik...tapi bagi yang sekolah menengah ,kenapa pula hendak di mansuhkan???
saya pelik...orang yang tak merasai tapi beria nak mansuhkan....apakah ini patut terjadi???
sya betul2 x puas hati...lihatlah...kerajaan akan tukar kembali modul pembelajaran dalam bahasa melayu...berapa banyak pembaziran lagi dilakukan.....saya tak sokong mana2 sokongan tapi almost pelajar yang belaja ppsmi x suka ia dimansuhkan....bagaimana pelajar yang lain akan adapt life kat u yang kadang2 n kebanyakn guna bahasa inggeris???
dan bagaimana akan wujud anjakan paradigma dalam pelajaran jika modul asyik bertukar...baru 5 tahun ia di jalankan kemudian ditukar kembali....jelas tiada pengalaman kukuh hendak dibina kemudian di hancurkan begitu pula.....apa ini??????!!!!!!!saya makin pelik dan geram sebenarnya dari dulu bila perkara ini di usulkan.....